Universums drottning

De första veckorna var kaos och kalabalik, och nu infinner sig ett lugn och tid att varva ner, njuta och bara vara i några månader. Det kommer troligen inte hända mycket på jobbet, men det som händer och de barn jag jobbar med kommer att vara otroligt kul. Det utmanande och roliga med det här jobbet är att jag både tvingas och får möjligheten att vara kreativ on the spot. Tempot måste anpassas och problem måste lösas som de dyker upp, det är vad som är så skoj med det här! Klart jag svettas av fyra treåringar utan fartkontroll eller stoppknapp, men hej vad kul det är när de hittar det där!
Yes, idag är jag fröken positiv, det är en strålande måndag och den här veckan kommer att bli jättefin! Jag glider runt med hela universum närmast kroppen och njuter av livet,att jag lever min dröm och bor i Sveriges Vackraste By. Det är här och nu. That's it.
Jag fullkomligen älskar att gå runt med ett stjärntäckt underställ och känna mig som drottning över universum! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

På samhällets axlar.

Så mycket nytt